Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » MP3-ääntä hälytyksiin ja toimintaohjeiksi

SKS Automaatio Oy

MP3-ääntä hälytyksiin ja toimintaohjeiksi

Julkaistu: 25.11.2010 klo 12:27
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

WERMA 645/844 -äänielementti valotorneille on herättänyt runsaasti mielenkiintoa. Tällä huippuhälyttimellä voit käyttää vapaamuotoista äänitietoa äänihälytyksissä tai esimerkiksi käyttäjää ohjaavana puheena automaattilaitteissa.

USB-liitännän kautta voit ladata tietokoneeltasi elementtiin MP3-muotoisia äänitiedostoja. Äänenvoimakkuus on säädettävä, korkein hetkellisarvo voi olla 100 dB. Elementin muistiin voi kerralla ladata tietoa noin 60 minuuttia ääntä vastaavan määrän, tiedostokoko yhteensä maks. 64 MB. Erikseen ohjattavia äänitiedostoja voi ladata korkeintaan 15 kpl. MP3-elementistä on omat versionsa WERMA-valotorneihin KombiSIGN 70 (IP54) ja KombiSIGN 71 (IP65). Tuotteen toiminta on testattu -40 °C:ssa, joten soveltuvuus teollisuuskohteisiin on lähes rajaton.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, puh. 020 764 61, www.sks.fi, automaatio@sks.fi.

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.