Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » LEUZE GSU 710 -HAARUKKA-ANTURI

LEUZE GSU 710 -HAARUKKA-ANTURI

Julkaistu: 25.11.2010 klo 12:22
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Ultraäänitekniikalla toteutettu haarukka-anturi, jolla toteutat kaksoislevyntunnistuksen yhdellä anturikomponentilla!

GSU 710 on lähinnä paperinkäsittelykoneisiin, kuten arkkipinoajat ja lajittelijat, kehitetty haarukka-anturi, joka tunnistaa paperia (20... 800 g/m²), läpinäkyvää tai pinnoitettua foliota, muovia (esim. sirukortteja), tasaista pahvia tai metallifoliota. Anturi toimii jopa ilman materiaalin opetusta. Kahdesta lähdöstä (NPN, PNP tai PP) toinen antaa tunnistustietoa, toinen kaksoislevytietoa. GSU 710 -anturilla on markkinoiden paras hinta/suorituskyky-suhde ja kotelon rakenne mahdollistaa useita helppoja kiinnitystapoja.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, www.sks.fi, automaatio@sks.fi, puh. 020 764 61

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.