Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » LED-valaisimet ATEX-tiloihin

LED-valaisimet ATEX-tiloihin

Julkaistu: 19.11.2010 klo 15:22
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

ATEX-hyväksyttyjä TECHNOR-valaisimia ja -turvavalaisimia saa myös pitkäikäisinä ja vähän kuluttavina LED-versioina.

Lujat, ruostumattomasta teräksestä valmistetut kotelot ja erikoisrakenteella aikaansaatu tiiveys on yhdistetty LED-tekniikan suureen tärinänkestoon ja minimaaliseen virrankulutukseen. Turvavaloyksiköissä toiminta-aika akkukäytön varassa kasvaa. Samalla LED-valon ansiosta valo on tarkemmin kohdistettavaa, hajavalon osuus pienenee eikä valo lämmitä valaistavaa kohdetta. Esimerkkityyppejä ovat loisteputkien kanssa integroidut LED-turvavaloyksiköt, LED-yleisvalaisimet, LED-valonheittimet ja LED-lentoestevalot.

Täyden palvelun Ex-talona SKS tarjoaa ATEX-tiloihin lisäksi mm. siirrettävät työvalaisimet, kaapelit, kaapelitiivisteet, suojaletkut, pistoliittimet, hälytyslaitteet, kytkentäkotelot, jakorasiat, viestimuuntimet, lähettimet ja teholähteet, lämpötila-anturit, valokennot, valoverhot/turvavaloverhot, induktiiviset anturit, pulssianturit/absoluuttikulma-anturit, radio-ohjauslaitteet, ohjauskontrollerit ja rajakytkimet. Valikoimaan voit tutustua kotisivullamme osoitteessa www.sks.fi.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, puh. 020 764 61, automaatio@sks.fi.

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.