Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Kingston Technology juhlii 25:tä vuottaan muistivalmistajana

Kingston Technology

Kingston Technology juhlii 25:tä vuottaan muistivalmistajana

Julkaistu: 17.10.2012 klo 08:00
Julkaisija: Kingston Technology

Lehdistötiedote 17.10.2012

Kingston Technology juhlii 25:tä vuottaan muistivalmistajana

• Yritys perustettiin vuonna 1987
  • Vuosipäivää juhlitaan muistitikkukilpailulla

Kingston Technology juhlii tänään 25:tä vuottaan maailman johtavana kolmannen osapuolen muistivalmistajana. Yrityksen perustivat toimitusjohtaja John Tu ja operatiivinen johtaja David Sun lokakuun 17. päivänä vuonna 1987.

Perustajien yrittäjähenki ja yrityksen menestys ovat vuosien mittaan saaneet maailmanlaajuista tunnustusta. Kingstonin perusteesit kunnioitus, lojaalius, joustavuus ja luotettavuus ovat luoneet esimerkillisen yrityskulttuurin, joka ohjaa yrityksen kaikkea toimintaa asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden ja myyjien kanssa.

– Tuntuu hienolta olla osa tätä yritystä. Viimeisen 25 vuoden parasta antia ovat olleet yrityksen työntekijät, yhteistyökumppanit ja kaikki muut ihmiset joihin olemme tänä aikana tutustuneet. On uskomatonta, miten pienestä olemme aloittaneet ja mihin olemme päätyneet. Saa nähdä, mitä saavutamme seuraavan 25 vuoden aikana, sanoo Kingstonin toinen perustaja ja toimitusjohtaja John Tu.

– Kingstonin työympäristö ja avoin ilmapiiri kannustavat työntekijöitä keksimään ja toteuttamaan uusia ideoita, sanoo Kingstonin Euroopan myynnin ja markkinoinnin varajohtaja Thomas Marschner.

Kingston juhlistaa 25-vuotista taivaltaan ja järjestää Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Kanadassa muistitikun suunnittelukilpailun, jonka pääpalkintona on 2 500 dollaria. Muita palkintoja ovat muun muassa 250 dollarin rahapalkinto, SSD-asemia ja Kingstonin juhlavuoden muistitikkuja. Tarkemmat tiedot kilpailusta ovat täällä. Kingstonin juhlavideo on täällä. Lisätietoja Kingstonin historiasta on yrityksen nettisivuilla, osoitteessa www.kingston.com

Kingston SoMessa:

YouTube: http://www.youtube.com/kingstontechmemory

Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope

Twitter: http://twitter.com/#!/kingstontech

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kingston

Flickr: http://www.flickr.com/photos/kingstontechnologyemea/

Lisätietoa tuotteista:

Kingston Technology, Victoria Chernih

GSM +44 (0)1932 73 8818 / vchernih@kingston-technology.com,

Laitetestit ja muut lehdistöasiat:
OS/G Viestintä, Lasse Pulkkinen
GSM +358 400 630 049 / kingstonpr@osg.fi

Kingston Technology on maailman suurin puolijohdetoimittajiin sitoutumaton muistituottaja. Yhtiö kehittää, valmistaa ja myy muistikampoja pöytä- ja sylimikroihin, palvelimiin ja tulostimiin sekä muistikortteja erilaisiin pienlaitteisiin kuten digikameroihin, matkapuhelimiin, kämmenmikroihin ja mp3-soittimiin. Kingstonilla on tuotantolaitoksia Yhdysvalloissa, Kiinassa ja Taiwanissa sekä ympäri maailmaa toimiva aktiivinen edustus- ja myyntiverkosto. Lisätietoa Kingstonin tuotteista ja myyntipaikoista Suomessa on saatavissa ilmaisen palvelunumeron 0800 117 004 sekä web-sivuston www.kingston.com:n kautta.