Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Innovatiivinen, pieni muovikotelo

Innovatiivinen, pieni muovikotelo

Julkaistu: 27.10.2010 klo 13:25
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

BOPLA Gehäuse Systeme GmbH on lisännyt kaksi uutta kotelokokoa menestyksekkääseen BOCARD-tuoteperheeseen. Kokoluokat BCD 310 ja 400 vastaavat innovatiivisten, näyttävien muovikoteloiden kysyntään, joka toistuvasti tulee ilmi asiakaskeskusteluissa. Nämä koot antavat lisää tilaa elektroniikalle.

BOCARDia on nyt saatavana viisi peruskokoa, kahdella pohjaosalla ja viidellä erilaisella ovella kaikille sivuille. Monien yhdistelmien ja tarvikkeiden ansiosta koteloita voi käyttää hyvin erilaisiin sovelluksiin.

BOCARD sopii erityisesti ohjaus- ja instrumenttitekniikkaan, kodintekniikkaan ja liikkuvaan tiedonkäsittelyyn. Kaikki ohjelman kotelo-osat voidaan sovittaa asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin. Pintakäsittelyn, painatusten ja mekaanisen työstön (esim. aukotus näyttöä varten) lisäksi BOPLAn palveluihin kuuluu mm. kalvonäppäimistöjen suunnittelu, valmistus ja kokoonpano.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, Jari Henttinen, puh. 020 764 61

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.