Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » HAHN 2013 – EuP-määräysten mukainen muuntajauutuus

SKS Automaatio Oy

HAHN 2013 – EuP-määräysten mukainen muuntajauutuus

Julkaistu: 10.11.2010 klo 13:02
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Uusi HAHN 2013-sarja on ratkaisu sähköisten ja elektronisten laitteiden sähkönsyöttösovelluksiin, joissa käytetään valmius- ja OFF-tiloja.

HAHN 2013-sarja sopii kohteisiin, joissa vaaditaan EuP-määräysten mukaista madallettua valmiustilan energiankulutusta. Muuntajien tyhjäkäyntikulutus mallista riippuen 0,35-0,39 W.

Tuotesarjassa on kuusi mallia, joissa tulojännite 230 Vac, lähtöjännite 1x12 tai 2x12 Vdc sekä teho 1,3-2,8 VA.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, www.sks.fi, automaatio@sks.fi, Puh. 020 764 61

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.