Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Ex-LED-valot pitävät päänsä kylmänä

Ex-LED-valot pitävät päänsä kylmänä

Julkaistu: 27.10.2010 klo 12:53
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

WERMA Signaltechnik on julkaissut kaksi uutta, pitkäikäistä Ex-valohälytyslaitetta: 782 Ex-LED-valot pyörivällä tai jatkuvasti palavalla, erittäin kirkkaalla valolla.

Laajat sovellusalueet

Uudet, modernisti muotoillut WERMA 782 Ex -valot sopivat merkinantoon kaasu- tai pölyräjähdysvaarallisille alueille, Ex-tilaluokkiin 1, 2, 21 ja 22. Laitteet täyttävät Ex-tilojen korkeimpien lämpötilaluokkien T6 tai T 80 °C vaatimukset LED-tekniikan ansiosta. Samasta syystä ne ovat energiatehokkaita ja täysin huoltovapaita.

Mitat ovat: Ø 195 mm × 305 mm. Kotelo on räjähdyspaineen kestävä “d” ja kytkentäalueen varmennettu rakenne “e” tekee liitännän helpoksi. Kotelointiluokka on IP 66 ja vahingoilta voi suojautua lujalla, ruostumattomalla suojaverkolla.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, Martti Peitsara, Puh. 020 764 61.

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.