Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » ENFO VALITSI RELACOMIN IT-LÄHITUKIPALVELUIDENSA TOIMITTAJAKSI

ENFO VALITSI RELACOMIN IT-LÄHITUKIPALVELUIDENSA TOIMITTAJAKSI

Julkaistu: 12.04.2011 klo 09:01
Julkaisija: Relacom

Pohjoismaiden johtava verkkopalveluyritys Relacom vastaa jatkossa pohjoismaisen IT-palvelutalo Enfon loppuasiakkaiden luona suoritettavista IT-lähitukipalveluista. Yhteistyösopimus koskee Suomen lisäksi Ruotsia ja Viroa.

Enfo kilpailutti vuoden vaihteessa IT-lähitukipalveluiden tarjoajat pohjoismaisella tasolla. Yhteistyökumppaniksi valittiin jo aikaisemmin Enfon kanssa tiivistä yhteistyötä tehnyt Relacom, joka vastaa jatkossa kaikista Enfon loppuasiakkaiden luona suoritettavista IT-lähitukipalveluista Itämeren alueella. Yhteistyön tiivistämiseksi toteutettiin myös liiketoimintajärjestely, jonka johdosta yhteensä kaksitoista IT-palvelujen ammattilaista Suomessa on siirtynyt vaiheittain Enfolta Relacomin palvelukseen.

– Enfon tavoitteena on olla entistä vahvempi ja tehokkaampi pohjoismainen IT-osaaja palveluliiketoiminnassa. Valittavalta yhteistyökumppaniltamme edellytimme laajaa valtakunnallista palveluverkostoa Itämeren alueella sekä vakiintuneita ja testattuja IT-lähitukipalveluiden prosesseja, Enfo Oyj:n liiketoimintajohtaja Osmo Wilska toteaa.

– Yhteistyösopimuksemme Enfon kanssa vahvistaa entisestään Relacomin asemaa Pohjoismaiden suurimpien palveluntoimittajien kumppanina. Yksinomaan Suomessa hoidamme vuosittain yli 90 000 lähituki- ja IT-laitehuollon tilausta, Relacom Enterprise Solutions -palveluliiketoiminnasta vastaava johtaja Antti Siipola sanoo.

Enfon palvelutiimiin Relacomilla kuuluu lähes 60 henkilöä. Suomessa Relacomin palveluksessa on kaikkiaan 180 ICT-palveluiden sekä etä- ja lähitukipalveluiden ammattilaista.

Enfo Oyj, Liiketoimintajohtaja, Osmo Wilska, p. 0400 483 567, etunimi.sukunimi@enfo.fi

Relacom Finland Oy, Enterprise Solutions, johtaja Antti Siipola, p. 040 5455 469, sähköposti: etunimi.sukunimi@fi.relacom.com

Enfo on pohjoismainen IT-palvelutalo, joka tarjoaa yrityksille ja yhteisöille mutkattomia tietotekniikkapalveluja. Enfo hyödyntää palveluissaan yli 45 vuoden kokemustaan tietotekniikasta sekä vahvojen IT-ammattilaistensa osaamista. Noin 700 huippuosaajaa varmistavat, että asiakkaat saavat parhaimman hyödyn irti tietotekniikasta. Enfon liikevaihto on lähes 140 milj. euroa. Lisätietoa Enfosta osoitteissa www.enfo.fi ja www.enfo.se. –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Relacom Finland Oy on johtava kentällä tehtävien verkkopalveluiden toimittaja ja ICT-operaattoreiden, yritysten ja julkishallinnon kumppani kommunikaatio-, ICT- ja erikoisjärjestelmien asentamisessa sekä järjestelmien hyödyntämistä tukevissa palveluissa. Kokonaisvaltaisilla palveluratkaisuillaan Relacom tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden taloudellisesti tuottavaan toimintaan ja järkeviin investointeihin. Suomessa relacomlaisia on 750. Lisätietoja Relacomista osoitteessa www.relacom.com