Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » CleanSIGN – LED-valotorni elintarvike- ja hygieniatiloihin

SKS Automaatio Oy

CleanSIGN – LED-valotorni elintarvike- ja hygieniatiloihin

Julkaistu: 27.10.2010 klo 12:36
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Uusi LED-valotorni WERMA CleanSIGN erottuu kilpailijoistaan ainutlaatuisilla ominaisuuksillaan, puhtaudellaan ja vallankumouksellisella muotoilullaan.

Miksi hygieeninen rakenne?

Elintarvike-, juoma-, kemian- ja lääketeollisuudessa tai elektroniikkakomponenttien tuotannossa asetetaan tiukat vaatimukset hygienialle. Tämä koskee sekä työntekijöitä että koneita, laitteita ja komponentteja.

WERMAlla on ratkaisu: LED-valotorni CleanSIGN

WERMAlla on sopiva ratkaisu koneensuunnittelijoiden ja elintarviketuottajien ongelmiin: uusi LED-valotorni CleanSIGN. Nämä valotornit kehitettiin erityisesti elintarvike- ja hygieniatiloihin. Alusta alkaen standardit ja direktiivit otettiin tarkasti huomioon (FDA-, EHEDG- ja Frauenhofer IPA -hyväksytty).

Useita vaativia rakennepiirteitä

Yhtenäisen rakenteensa ansiosta siinä ei ole erikorkuisia pintoja, uria eikä liitoksia, joihin lika kertyisi. CleanSIGNin kotelon yläpinnan ja kiinnikkeen 30°:n viistous takaa nesteiden nopean pois valumisen, nopean puhdistumisen ja helpon tarkistamisen. CleanSIGN on helppo ja nopea puhdistaa ja se takaa lianpoiston ilman ainejäämiä. Lisäksi säästöjä syntyy energian ja puhdistusaineiden käytössä sekä helposta asennettavuudesta.

Ominaisuuksia:

•CleanSIGN on erityisesti kehitetty ja hyväksytty elintarvike- ja hygieniatiloihin

•optimaalinen valontuotto - hyvä havaittavuus jopa suorassa auringonvalossa ja huonoissa sääoloissa

•iskun- ja tärinänkestävä, IP69K sopii äärimmäisiin olosuhteisiin

•elinikä jopa 50000 h, huoltovapaa ja pienet ylläpitokustannukset koko koneen eliniän ajan

•pieni virrankulutus - voidaan ohjata logiikalla.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, Martti Peitsara, Puh. 020 764 61.

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.