Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » CIRCUM - täydennys Boplan elektroniikan yleiskotelovalikoimaan

SKS Automaatio Oy

CIRCUM - täydennys Boplan elektroniikan yleiskotelovalikoimaan

Julkaistu: 10.11.2010 klo 12:50
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

CIRCUM on Boplan uutuus-sarja, joka soveltuu käytettäväksi pöytä-, seinä- ja paneelikotelona. ABS-muovista valmistettuja koteloita on ohjelmassa kahta korkeutta useampina vakio värivaihtoehtoina.

Kaikissa CIRCUM-malleissa on kannessa kalvonäppäimistöupotus. Kotelopuoliskojen kiinnitysruuvit on piilotettu peitepalan alle. Peitepalan värivaihtoehdoilla voidaan värittää myös kotelon yleisilmettä. Päätyosat ovat asennusvaiheessa auki helpottaen piirikortin paikalleen asentamista.

BOPLA on tunnettu valmistaja koteloiden lisäksi myös kalvonäppäimistöissä, joita voidaan toteuttaa myös asiakkaan määrittelyjen mukaan. Koteloiden koneistukset ja kalustukset sisältyvät myös SKS:n palvelukonseptiin.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, puh. 020 764 61, automaatio@sks.fi

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.