Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Buffalo Technology esittelee IFAssa fiksuja oheislaiteratkaisuja

Buffalo Technology

Buffalo Technology esittelee IFAssa fiksuja oheislaiteratkaisuja

Julkaistu: 31.08.2012 klo 08:00
Julkaisija: Buffalo Technology

Tallennusratkaisuihin ja verkkotuotteisiin erikoistunut Buffalo Technology esittelee Berliinin IFA 2012 -messuilla liikkuvaan elämäntyyliin sopivia oheislaitteita. IFAssa esiteltävät uutuudet sopivat niin kotiin, työkäyttöön kuin mukaan matkalle. Tervetuloa Berliinin tutustumaan uuteen langattomaan WiFi-kovalevyyn, 11AC-WiFi-tekniikalla varustettuihin verkkolaitteisiin, Thunderbolt-kovalevyyn ja Japanista Euroopan markkinoille rantautuviin oheislaiteuutuuksiin. Buffalon messuosasto IFAssa: Hall 12, booth 105.

500 gigatavua langatonta tallennustilaa taskussasi
Buffalon uusi MiniStatin Air on täydellinen ratkaisu laitteille, joissa on rajallinen tallennuskapasiteetti. Se sopii käytettäväksi erityisesti älypuhelinten ja taulutietokoneiden kanssa. Wi-Fi-tuella ja ladattavalla akulla varustettu 500 gigatavun ulkoinen kovalevy mahdollistaa tiedostojen langattoman siirron missä tahansa. WiFin lisäksi kovalevyssä on USB 3.0 -liitäntä (5Gbps), mikä mahdollistaa huippunopeaa tiedonsiirtoa vaikkapa kovalevyn ja kannettavan tietokoneen välillä. MiniStationin akku kestää useita tunteja ja sitä voi ladata muun muassa verkkolaturilla, autolaturilla ja USB:n kautta läppäriltä. Laite tukee myös WPA2-suojausta, mikä takaa turvallisen langattoman tiedonsiirron.

Taskukokoinen USB-hubi, jonka liitin on aina oikein päin
Buffalo esittelee IFAssa Euroopan markkinoille laitteita, jotka kuuluvat Buffalon vakiokalustoon yhtiön kotimarkkinoilla Japanissa. Hubeissa on Buffalon kehittämä USB-liitäntä, joka ei välitä kummin päin USB-liitin siihen kytketään. Älykkäät, taskukokoiset USB-hubit ovat näppäriä lisävarusteita muun muassa kannettaville tietokoneille. Buffalon taskukokoinen USB-hubi on saatavana punaisena, sinisenä, mustana ja valkoisena.

Televisioon kytketty kovalevy fiksusti piiloon
Nykyajan televisiot ovat entistä litteämpiä, eikä useimmissa televisioissa ei ole minkäänlaista säilytysratkaisua ulkoisille tallennusmedioille, jolloin ulkoisen kovalevyt roikkuvat usein televisiosta rumasti kaapelin varassa. Buffalo esittelee television taakse asennettavat 2.5” kovalevytelineen, jolla saadaan USB-tallennusmedia pois tieltä ja piiloon. Se on helppo kiinnittää television taakse ja kovalevyn vaihto onnistuu vaivatta.

iPhone-suojakuorimallisto
Buffalo esittelee IFAssa tyylikkäita, eri materiaaleista valmistettuja iPhone- suojakuoria. Tarjolla on jokaisen tyyliin sopivia suojakuoria, jotka suojelevat iPhonea kolauksilta ja osumilta. Erikoisuuksiin lukeutuu muun muassa puusta valmistettu suojakuori ja naisille suunnatut koristeelliset kuoret.

Yhtenäisen näyttävää tyyliä lisävarusteisiin
Buffalo esittelee uuden malliston hiiriä ja kuulokkeita, joissa on yhtenäinen minimalistinen tyyli. Hiiri- ja kuulokeyhdistelmiä on saatavana kuutena värivaihtoehtona.

IFAssa esiteltävät uutuudet saapuvat myyntiin syksyllä 2012. Suositushinnat ilmoitetaan myöhemmin.

Näin löydät Buffalon IFAssa: Hall 12, booth 105
Mikäli haluat henkilökohtaista opastusta tai henkilökohtaisen tapaamisen tai uutuuksien esittelyn Buffalon edustajan kanssa, ole yhteydessä meihin sähköpostitse: BuffaloPR@osg.fi,

Lisätietoja Buffalon tuotteista osoitteessa: www.buffalotech.com

Tervetulo Buffalo Suomen Facebook-sivulle: Buffalo Technology Suomi Facebook

Lehdistöasiat: buffalopr@osg.fi

OS/G Viestintä, Lasse Pulkkinen, +358 400 630049

Buffalo Technology
Buffalo on maailmanlaajuinen innovatiivisten kodin ja pienyritysten langattomien verkkotuotteiden
sekä tallennus- ja multimediaratkaisujen valmistaja. Yhtiö on Japanin suurin kaikkien PC-lisälaitteiden
valmistaja ja maailmanlaajuisesti suurin NAS-kuluttajatuotteiden valmistaja vuosina
2005, 2006, 2007, 2008, 2009 ja 2010 (In-Stat).

Yhtiön tallennusratkaisut vastaavat sekä yksittäisen käyttäjän että yritysten tarpeisiin edullisten
NAS-verkkotallennuslaitteiden, ulkoisten massamuistien, multimediatoistimien ja langattomien
reitittimien tuotevalikoimalla. Yhdessä ne tarjoavat täydellisen ja integroidun ratkaisun toimistoihin
ja digitaalisiin koteihin.