Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » BOPLA-kotelosarjat asiakkaan yksilöllisellä ulkoasulla

SKS Automaatio Oy

BOPLA-kotelosarjat asiakkaan yksilöllisellä ulkoasulla

Julkaistu: 27.10.2010 klo 13:31
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Viime vuosina yhtiöiden yrityskuvan mukainen suunnittelu ja mukauttaminen ovat tulleet yhä tärkeämmiksi koteloiden valintaperusteiksi. Koteloiden laajan vakiovalikoiman lisäksi BOPLA – yksi johtavista teollisuuskoteloiden valmistajista – tarjoaa mahdollisuuden mukauttaa vakiotuotteet asiakkaan yksilöllisten toiveiden mukaisiksi joko tarvikkeiden tai pienen lisäprosessoinnin avulla. Näitä ovat esimerkiksi painatukset, maalaus tai muu pinnoitus.

BOPLAlla on useita työstökoneita, esimerkiksi aukotukseen, jyrsintään ja leikkuuseen. Jos asiakas haluaa vielä enemmän, esimerkiksi täysin yksilöllisen koteloratkaisun, autetaan häntä erikoiskotelon kehittelyssä. Tukeen sisältyvät kaikki tarvittavat vaiheet alkaen prototyypin rakentamisesta ja työkalujen valmistamisesta lopulliseen kotelotuotantoon saakka.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, Jari Henttinen, puh. 020 764 61

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.