Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » BOPLA Intertego -kotelosarjaan uusia tarvikkeita

SKS Automaatio Oy

BOPLA Intertego -kotelosarjaan uusia tarvikkeita

Julkaistu: 22.10.2010 klo 13:21
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

BOPLA Gehäuse Systeme GmbH:n muotoilulla viimeistelty kotelovalikoima, Intertego, esiteltiin markkinoille talvella 2009, minkä jälkeen se on kerännyt suurta suosiota. Sarjan alumiiniprofiilikotelo on ideaalinen moniin sovelluksiin pöytäkäytössä ja seinäasennuskotelona. Lisäksi uudet tarvikkeet, kuten kantokahvat ja asennusjalat, mahdollistavat kotelon käytön kannettavana yksikkönä mittaustekniikan ja koestusjärjestelmien yhteydessä.

Uusien tarvikkeiden ansiosta tämän sarjan koteloita tullaan käyttämään yhä laajemmin yksilöllisissä, asiakaskohtaisissa sovelluksissa.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, Jari Henttinen, Puh. 020 764 61

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiviisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.