Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » BOCARD-koteloiden pohjaosat myös grafiitinharmaina RAL 7024

SKS Automaatio Oy

BOCARD-koteloiden pohjaosat myös grafiitinharmaina RAL 7024

Julkaistu: 19.11.2010 klo 15:15
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Boplan BOCARD-kotelovalikoiman, joita ohjelmassa on kolmea eri korkeutta, on saatavana myös värisävynä RAL 7024 eli grafiitinharmaana. Koko kotelon voi tilata grafiitinharmaana tai väriyhdistelmänä vaalean- ja grafiitinharmaista osista.

BOCARD-sarjaa saa viidessä peruskoossa ja jokaiseen kokoon on kaksi pohjaosaa sekä viisi erilaista kansivaihtoehtoa. Kotelo sopii yhdisteltävyyden ja laajan tarvikevalikoiman ansiosta erilaisiin käyttösovelluksiin.

BOCARD soveltuu erityisesti käytettäväksi mittaus- ja säätölaitteissa, automaattisessa ohjaustekniikassa, kodintekniikassa ja liikkuvassa tiedonkäsittelyssä. Kaikki sarjan kotelo-osat voidaan mukauttaa asiakkaan yksilöllisiin vaatimuksiin. Merkintöjen ja mekaanisen työstön (esim. näyttöjen aukotus) lisäksi BOPLA tarjoaa kalvonäppäimistöjen suunnittelu-, valmistus- ja asennuspalveluja.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, www.sks.fi, automaatio@sks.fi, puh. 020 764 61

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.