Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Alustyle – uusi alumiiniprofiilikotelo BOPLAlta

SKS Automaatio Oy

Alustyle – uusi alumiiniprofiilikotelo BOPLAlta

Julkaistu: 27.10.2010 klo 13:38
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Uudella Alustyle-kotelolla BOPLA täydentää alumiiniprofiilikotelovalikoimaansa ratkaisulla, jolle on ominaista korkealaatuinen muotoilu, optimoitu kiinnitystekniikka ja innovatiivinen tarvikevalikoima.

Alustyleä on saatavana neljää eri kokoa ja kolmea erilaista profiilityyppiä (suljettu, halkaistu ja

U-profiili), jotka voidaan toimittaa vakioväreissä RAL 7024 (grafiitinharmaa) ja RAL 9006 (hopea). Umpipäädyt, asennuspäädyt tai saranoidut päädyt ovat myös saatavana samoissa väreissä. Suunnikasprofiilinsa ja upotetun kalvopainiketasonsa ansiosta Alustyle sopii käsi-, seinä-, pöytä- ja DIN-kiskokoteloksi. Kotelointiluokka IP 67 mahdollistaa käytön vaikeissakin olosuhteissa.

Alustyle voidaan muuntaa asiakkaan tarpeisiin sopivaksi kuudella eri tiivistevärillä, koristelistoilla, laitejaloilla tai seinäasennusprofiililla. Tällä kokonaisuudella BOPLA on kehittänyt innovatiivisen profiilikotelosarjan, jonka muotoilu, rakenne, tarvikkeet ja muunneltavuus vastaavat nykytekniikan vaatimuksiin.

Alustyle-profiiliin voidaan asentaa kalvonäppäimistöt ja asiakkaan elektroniikkaosat, jotka voidaan valmistaa BOPLAlla. Ammattitaitoisena ja kilpailukykyisenä järjestelmäratkaisujen toimittajana BOPLAn ohjelmassa ovat kaikentyyppiset vakiokotelot ja lisänä räätälöidyt versiot asiakkaan määrittelyjen mukaan. Päämäärämme on aina ollut korkea laatu, muotoilu ja teknisten standardien täyttäminen. Työstöosastollamme teemme koteloihin mekaaniset työstöt (jyrsintä, poraus, sahaus, jne.), painatukset, pinnoitukset, EMC-pinnoitukset ja kokoonpanot. Oma kalvonäppäimistövalmistus kuuluu BOPLAn tuoteohjelmaan.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, Jari Henttinen, puh. 020 764 61

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.