Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Alumiinirunkoiset kosketusnäytöt vaativiin olosuhteisiin

SKS Control Oy

Alumiinirunkoiset kosketusnäytöt vaativiin olosuhteisiin

Julkaistu: 18.01.2011 klo 12:45
Julkaisija: SKS Control Oy

Alumiinirunkoiset kosketusnäytöt vaativiin olosuhteisiin

Weintek on tuonut markkinoille uuden kustannustehokkaan WT-kosketusnäyttösarjan. Alumiinirun-koisten ja korroosiota kestävien kosketusnäyttöjen  käyttölämpötila-alue on -10...+55 ºC. Sarjan kosketusnäytöissä on korkearesoluutioinen TFT LCD -näyttö, ja ne on suunniteltu teollisuuden vaativiin käyttökohteisiin. Kosketusnäyttöjen kompakti muoto sekä passiivijäähdytys tekevät paneeliasennuksen helpoksi useisiin käyttökohteisiin.

Saatavana olevassa WT3010-mallissa on 7 tuuman resistiivinen IP65-suojausluokan kosketusnäyttö 800x480-resoluutiolla, ja se on varustettu tehokkaalla  400MHz RISC-prosessorilla. Vakiona on kaksi USB-porttia, kolme sarjaliikenneporttia, Ethernet-liityntä sekä SD-muistikorttipaikka. WT3010:n ohjel-mointi on helppoa ilmaisella EasyBuilder-ohjelmalla, ja valmista ohjelmaa voi simuloida tietokoneen näytöllä. Weintekin näytöt voidaan liittää kaikkiin yleisimpiin logiikoihin.

SKS Control Oy

Jarmo Hurskainen

jarmo.hurskainen@sks.fi

www.sks.fi

SKS Control Oy tuo maahan, valmistaa ja soveltaa sähkökäyttöjä ja ohjausjärjestelmiä koneenrakennuksen ja teollisuuden asiakkaille. Suunnittelemme ja toteutamme kattavasti vaihtovirta-, servo- ja tasavirtakäyttöjä sekä liikkeenohjausjärjestelmiä. Laajaan palveluvalikoimaamme kuuluu esisuunnittelu, käyttöjen mitoitus, laitevalinnat, laitteisto- ja ohjelmistosuunnittelu, keskukset, koekäyttö ja käyttöönotto, koulutus, huolto, kunnossapito ja varaosat. SKS Control Oy kuuluu SKS Group -konserniin. SKS Group Oy on suomalainen, teollisen koneenrakennuksen alalla toimivien yritysten vahva kumppani. Monialainen osaaminen ja alan parhaat tuotteet luovat kilpailukykyä ja menestystä myös muuttuvilla markkinoilla. Konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli 77 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on noin 600 henkeä. Kotimaassa toimivat yrityksemme ovat SKS Automaatio Oy, SKS Connecto Oy, SKS Control Oy, SKS Mechatronics Oy, SKS Mekaniikka Oy, SKS Toijala Works Oy sekä SKS Vision Systems Oy.