Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Alumiinikotelosarja BOPLA BOS-Ecoline sopii myös DIN-kiskoon

SKS Automaatio Oy

Alumiinikotelosarja BOPLA BOS-Ecoline sopii myös DIN-kiskoon

Julkaistu: 27.10.2010 klo 12:24
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

BOPLA Gehäuse Systeme GmbH:n valmistamassa BOS-Ecoline-kotelosarjassa yhdistyvät edut alumiiniprofiilista ja kustannustehokkaista muovipäädyistä ylivertaiseksi kotelojärjestelmäksi. Valikoiman erilaiset mitat ja profiilityypit antavat joustavia mahdollisuuksia eri sektoreiden sovelluksiin: BOS-Ecoline sopii erityisesti käyttöliittymäkoteloksi ja liikkuvan datankeräyksen sovelluksiin. Monet toteutetut projektit osoittavat kotelon sopivan hyvin myös DIN-kiskokiinnitykseen.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, Jari Henttinen, Puh. 020764 61.

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.