Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Acer esittelee maailman ensimmäisen 1080p LED-Laser -hybridiprojektorin

Acer

Acer esittelee maailman ensimmäisen 1080p LED-Laser -hybridiprojektorin

Julkaistu: 08.08.2012 klo 10:15
Julkaisija: Acer

Acer esittelee maailman ensimmäisen 1080p LED-Laser -hybridiprojektorin

Elohopeaton teknologia parantaa kirkkautta, värejä ja lampun kestoa

Maailman johtaviin kuuluva tietokone- ja laitevalmistaja Acer julkaisee uuden K750-projektorinsa, joka on maailman ensimmäinen 1080p -tarkkuudella toimiva LED-Laser -hybridiprojektori.

Hybriditekniikan etuna on turvallisuus: siinä ei käytetä elohopeaa tai halogeenikaasuja. Lisäksi LED-Laser -hybridivalonlähde toistaa värit merkittävästi kirkkaampina perinteisiin elohopealamppuihin verrattuna. LED-Laser -hybridin ansiosta projektorin valonlähde kestää jopa 20 000 tuntia ExtremeECO-asetuksilla ja säästää jopa 90 % energiakuluissa. K750 on siis yksi markkinoiden ympäristöystävällisimmistä projektoreista.

Koska hybridivalonlähteellä varustetussa Acer K750:ssä on kolme itsenäistä värivalonlähdettä, se toistaa laajan värikirjon ja parantaa värikylläisyyttä jopa 85 %. K750 pystyy jopa 1500 luumenin kirkkauteen ja 100,000:1 kontrastiin. Full HD -resoluution ansiosta teräväpiirtotelevisiolähetykset ja Blu-ray -elokuvat näkyvät upean yksityiskohtaisina.

Tyylikkäästi muotoiltu Acer K750 -projektori on varustettu HDMI- sekä D-Sub -liitännöillä. Sen erityisominaisuuksiin kuuluu myös Instant On / Off -toiminto, eli projektori ei tarvitse ylimääräistä aikaa jäähtyäkseen ennen sammuttamista. Acerin SmartFormat -teknologia helpottaa resoluution säätämistä.

Hinta: 2179 euroa

Saatavuus: syyskuussa

Acer Finland Oy
Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager
E-mail: jukka-pekka_korkiakangas@acer-euro.com

Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian välitä. Acer auttaa ihmisiä löytämään uutta, luomaan ja kasvamaan. Acer on markkinoiden toiseksi suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (Gartner 2011). Acer Groupissa työskentelee 8000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli noin 12,6 miljardia euroa. Acerin kanavamalli on yhtiön liiketoiminnalle äärimmäisen tärkeässä asemassa. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Acer on Olympialaisten virallinen kumppani. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.