Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Joulu Mielelle -hyväntekeväisyyskonsertti 21.11. Musiikkitalossa

Lastenklinikoiden Kummit ry

Joulu Mielelle -hyväntekeväisyyskonsertti 21.11. Musiikkitalossa

Julkaistu: 13.11.2012 klo 10:00
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

Lastenklinikoiden Kummien perinteisessä Joulu Mielelle -konsertissa kerätään rahaa pienten potilaiden auttamiseen Suomessa. Konsertti järjestetään Helsingin Musiikkitalossa keskiviikkona 21.11. kello 19.30 alkaen, ja se televisioidaan MTV3:lla 16. joulukuuta.

Joulu Mielelle -konsertti on todellinen huippuartistien musiikki-iloittelu hyvän asian puolesta. Esiintymässä ovat mm. Samuli Edelmann, Jari Sillanpää, The Baseballs, Jarkko Ahola, Kirsi Ranto, Jore Marjaranta, Jorma Uotinen & Helena Lindgren, Juha Tapio, Johanna Kurkela, Marita Taavitsainen, Maria Lund, Sinikka Sokka, Markku Aro, Lea Laven, Tuuli, Sara Welling sekä Esa Nieminen orkestereineen. Juontajina konsertissa toimivat Janne Virtanen, Pirjo Nuotio sekä Esa Nieminen. Konserttiliput (35/65 €) Lippupisteen toimipaikoista tai osoitteesta lippu.fi.

Pressitilaisuus Musiikkitalossa, Terassilämpiössä 21.11. kello 18.00. Akkreditoitumiset: matti.valli@kummit.fi

Esa Niemisen juhlakonsertti osana tapahtumaa

Väliajan jälkeen (n. 20.40 alkaen) Joulu Mielelle -konsertin toisena osiona on muusikko Esa Niemisen 60-vuotisjuhlakonsertti, jossa tehdään kattava läpileikkaus maestron uraan. Juhlakonserttia tähdittävät jo ensimmäisestä osiosta tutut huippuesiintyjät.

Lahjoitusmahdollisuudet konserttilähetyksen aikana ja ennakkoon

Joulu Mielelle -konsertilla kerätään rahaa viiden yliopistollisen lastenklinikan laitehankintoihin, potilaiden viihtyvyyteen, lastentautien tutkimustyöhön sekä lasten ja nuorten mielenterveystyöhön. Tv-lähetyksen aikana lahjoituksia voi tehdä soittamalla numeroon 0600-1-6000 (15,23 € + pvm) tai tekstaamalla KUMMIT numeroon 16155 (viestin hinta 10 €). Suurempia lahjoituksia otetaan vastaan numerossa 0600-1-2206 – yli 1000 euron lahjoituksella saa oman tervehdyksen konserttilähetykseen. Ennakkolahjoitukset: www.kummit.fi

Joulu Mielelle -konsertti MTV3:lla 16.12. kello 19.30.

www.kummit.fi

Anne Knaster, p. 040 418 6547, anne.knaster@kummit.fi

Matti Valli, p. 09-68245214, matti.valli@kummit.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 27 miljoonan euron edestä.