Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Erkki Heikkinen jatkaa Pelastakaa Lapset ry:n liittohallituksen puheenjohtajana

Pelastakaa Lapset ry

Erkki Heikkinen jatkaa Pelastakaa Lapset ry:n liittohallituksen puheenjohtajana

Julkaistu: 21.09.2012 klo 16:12
Julkaisija: Pelastakaa Lapset ry

Pelastakaa Lapset ry:n liittovaltuuston syyskokouksessa 21.9.2012 on valittu liittohallituksen puheenjohtajaksi vuosiksi 2013 – 2014 FM, lehdistöneuvos Erkki Heikkinen. Hän on toiminut liittohallituksen puheenjohtajana vuodesta 2007 alkaen.

Liittohallitusta on täydennetty uusilla jäsenillä. Liittohallituksen nykyisistä, erovuorossa olevista jäsenistä on valittu jatkamaan ulkoasiainministeriön erityisavustaja Tarja Kantola ja vastaava päätoimittaja, MTV3 Merja Ylä-Anttila. Liittohallitukseen valittiin uusina jäseninä lastenpsykiatrian ylilääkäri, HUS Kari Lappi ja järjestön Kuopion paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Reijo Mattila.

Hanna Markkula-Kivisilta, pääsihteeri, Pelastakaa Lapset ry, puh. 050 462 1148,

hanna.markkula-kivisilta@pelastakaalapset.fi

Carita Päivänen, viestintäpäällikkö, Pelastakaa Lapset ry, puh. 040 535 8221, carita.paivanen@pelastakaalapset.fi

Pelastakaa Lapset ry on vuonna 1922 perustettu, poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton kansalaisjärjestö, joka tukee erityisesti vaikeissa oloissa eläviä lapsia ja pyrkii edistämään lapsen oikeuksien toteutumista Suomessa ja maailmalla. Pelastakaa Lapset on osa Save the Children – järjestöä, joka toimii lasten hyväksi yli 100 maassa. Visionamme on maailma, jossa toteutuu jokaisen lapsen oikeus elämään, suojeluun, kehittymiseen ja osallistumiseen. Tehtävänämme on parantaa sitä tapaa, jolla lapsia kohdellaan sekä saada aikaan välittömiä ja pysyviä parannuksia lasten elämään. Lisätietoa: www.pelastakaalapset.fi