Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Uusi Dacia Sandero ja Logan esitellään Pariisin autonäyttelyssä

Nordic Automotive Services Oy/ Dacia

Uusi Dacia Sandero ja Logan esitellään Pariisin autonäyttelyssä

Julkaistu: 18.09.2012 klo 13:15
Julkaisija: Nordic Automotive Services Oy/ Dacia

Kahdeksan vuotta Dacia Loganin ensiesittelyn jälkeen Dacia esittelee uudet Dacia Loganin ja Dacia Sanderon Pariisissa.

Merkin identiteettiä vahvistava uusi muotoilu

Uudella muotoilulla halutaan luoda merkille entistä vahvempaa identiteettiä. Leveällä etusäleiköllä sijaitseva Dacia-logo on tuotu rohkeammin esille ja yhdessä suurten etuvalojen kanssa ulkonäkö on aiempaa ilmeikkäämpi.

Sivuprofiili vahvistaa ennestään vaikutelmaa kestävyydestä. Korostettu vyötärölinja, sisennetty kylki sekä näkyvämmät pyöräkotelot ovat koko malliston tunnusmerkkejä.

Mallista ja versiosta riippuen uusi moderni ja hyvin varusteltu kojelauta on musta tai kaksivärinen, varustettuna kromikehyksisellä mittaristolla ja erityisen käytännöllisillä viimeisimmän sukupolven hallintalaitteilla.

Ilmankierron suuttimet, ohjauspyörässä sijaitseva logo sekä vaihdetangon nuppi ovat nostettu esille kromauksilla (varustetasosta riippuen). Keskikonsolin alaosa on myös mahdollista saada samansävyisenä kuin ovenkahvat ja ohjauspyörän somisteet. Sisätiloissa on panostettu erityisesti laadulliseen ensivaikutelmaan, jota korostetaan materiaalivalinnoilla ja entistä tarkempana viimeistelyn tasona.

Luotettavuuden merkkinä koko Dacia-mallistolla on kolmen vuoden tai 100 000 kilometrin takuu.

Suomeen alkuvuodesta tuleva uudistunut Dacia Sandero esitellään Pariisin autonäyttelyssä torstaina 27.syyskuuta kello 12.00 (kello 13.00 Suomen aikaa) Dacian osastolla Halli 1:ssä.

Suomen mallisto tullaan kokoamaan tutuksi tulleella tavalla. Merkin ideologiaan nojaten hinnat alkaen -malli on todellinen järkiratkaisu, jossa ei ole mitään tarpeetonta. Varustelutason noustessa uusi Sandero täyttää myös vaativan autoilijan tarpeet. Tarkemmat yksityiskohdat mm. moottorivalikoiman osalta tarkentuvat lähiaikoina.

Tiedotteen alalaidassa linkkejä kuviin uudesta Dacia Sanderosta.

Mediasivusto (vaatii rekisteröitymisen): www.media.renault.fi

Nordic Automotive Services Oy, Laivalahdenkatu 8, 00880 Helsinki. Lisätietoa tiedotuspäällikkö Jonna Nevalainen, puhelin 050-568 7706, sähköposti jonna.nevalainen(at)renault.fi.

Renault- ja Dacia-henkilö- ja -tavara-autojen sekä varaosien maahantuojana Suomessa toimii 1.11.2010 lähtien Nordic Automotive Services Oy. Lisätietoa Dacia-mallistosta www.dacia.fi, www. facebook.com/Dacia.Suomi