Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Chevrolet jakaa 10 Chevrolet Orlando tila-autoa Facebookin kautta

Chevrolet jakaa 10 Chevrolet Orlando tila-autoa Facebookin kautta

Julkaistu: 24.03.2011 klo 11:45
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Chevroletin Facebook-sivujen tykkääjien kesken arvotaan 10 Chevrolet Orlando tila-autoa kolmeksi kuukaudeksi käyttöön lauantaina 26.3. Tähän mennessä kampanja on kerännyt jo reilut 9 000 tykkääjää.

Chevrolet markkinoi uutta rohkeasti suunniteltua perheautoaan Chevrolet Orlandoa Facebookin kautta. Jaossa on 10 autoa kolmeksi kuukaudeksi veloituksetta käyttöön.

Kilpailuun voi osallistua Chevroletin Facebook -sivustolla. Osallistuakseen kilpailuun henkilön tulee tykätä Chevrolet Facebook -sivustosta ja perustella muutamalla sanalla mitä hän tekisi, jos saisi käyttöönsä Chevrolet Orlandon kolmeksi kuukaudeksi. Arvonta suoritetaan lauantaina 26.3. kello 12.00 Chevrolet-jälleenmyyjien luona kaikkien niiden kesken, jotka ovat osallistuneet kilpailuun ja ovat tuolloin paikalla jonkun jälleenmyyjän liikkeessä.

Chevrolet-jälleenmyyjiä Suomessa ovat LänsiAuto Vantaalla ja Raisiossa, AutoBest Jyväskylässä, AutoPalin Porissa, MetroAuto Helsingissä ja Tampereella, Jarmo Rinta-Jouppi Seinäjoella, Mäkelän Autotalot Järvenpäässä, Auto-Suni Lappeenrannassa sekä Rinta-Joupin autoliike Oulussa.

– Halusimme luoda kampanjan, jossa autoilija pääsee konkreettisesti kokemaan, kuinka monikäyttöinen uusi tila-automme, seitsemän ihmistä kuljettava Chevrolet Orlando on. Tavoitteenamme on houkutella tuhansia ihmisiä lauantaina jälleenmyyjiemme luokse, Jussi Örn Chevrolet Finlandista kertoo.

Chevrolet Orlandossa on 16 erilaista istuinten asentoyhdistelmää, ja se mukautuu nopeasti eri tarkoituksiin kuten tavarankuljetuksesta mukavaksi matka-autoksi. Chevrolet Orlandon suositushinta on alkaen 24 523,24 euroa.

Tomi Hämäläinen

Chevrolet Finland PR